نمی خواهم به جز من دوستدار ديگری باشی
نمی خواهم لحظه ای حتی به فكر ديگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را ديگری بيند
نمی خواهم كسی نامش به لبهای تو بنشيند
نمی خواهم كه نقش چهره ای در خاطرت ماند
نمی خواهم نگاهی ، بر نگاه پاكت آويزد
نمی خواهم به غير از من بگيرد دست تو دستی
نمی خواهم كه بين ما جدايی خانه اندازد....
Jeegi

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۸۵ ساعت 10:45 توسط میثم
|